Tuesday, February 15, 2011

Adrese Facebook concurenti Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Adrese Facebook concurenti Mireasa pentru fiul meu. Am cateva adrese, o sa fac update pe masura ce aflu noutati.
In plus, o sa atasez si adresele fostilor concurenti de la editiile precendente Nora pentru mama, macar asa, o sa fiti la curent cu noutatile din viata lor. Din pacate, nu toti au conturi de Facebook, dar macar avem cateva.
Adrese Facebook concurenti Mireasa pentru fiul meu 2

Adresa Facebook Alin Mpfm 2












Adrese Facebook concurenti Mireasa pentru fiul meu 1

Adresa Facebook Edina
Adresa Facebook Victor
Adresa Facebook Sanda
Adresa Facebook Irina
Adresa Facebook Diana
Adresa Facebook Andrada
Adresa Facebook Catalin
Adresa Facebook Andreea
Adresa Facebook Dragos
Adresa Facebook Mihaela
Adresa Facebook Alexandru
Adresa Facebook Loredana

Adresa Facebook Alexandra
Adresa Facebook Robert
Adresa Facebook Elena
Adresa Facebook Marius
Adresa Facebook Imre
Adresa Facebook Liliana

Adresa Facebook Adrian
Adresa Facebook Ciprian
Adresa Facebook Raluca

Adresa Facebook Monica
Adresa Facebook Andrada
Adresa Facebook Bianca
Adresa Facebook Daniela


Adresa mea pe Facebook




Articole similare:






8 comments:

  1. sunteti niste draguti toti

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nu,ca era tare ocupat, mergea cu caprele la pascut...asculta fosnetul frunzelor si behaitul caprelor...

      Delete
  3. felicitari andreea pentru spectacolul de ieri.esti singura care inveseleste casa.

    ReplyDelete
  4. sunt o fana a emisiuni mireasa ptr fiul meu, ii plac pe toti, dar edina m-a facut sa renunt a mai urmarii aceasta emisiune, nu sunt genul sa jignesc, dar va rog sa ii aratati inregistrarile in care ea vb,,,,edina, imi pare rau, dar esti prea mandra de tine si din pacate felul tau in care te adresezi lui dragos, ironica si ofticata ca un barbat te-a refuzat, nu mai fi frustrata, invata sa si pierzi in viata,,,,dragos si alexandra va doresc multa fericire!

    ReplyDelete
  5. https://www.facebook.com/cosmin.badila.1 Facebook Cosmin MPFM2

    ReplyDelete