Tuesday, February 22, 2011

Catalina are iubit - poza facebook

Labels:

Catalina are iubit - poza facebook ?
Ma intrebam daca aceea poza de Facebook cu Catalina si iubitul o sa starneasca controverse. Este o poza de profil de facebook cu Catalina si un baiat.
Am vazut in emisiunea de azi dimineata ca cineva a trimis un mail cu o poza cu Catalina si un baiat, despre care unii spun ca ar fi noul ei iubit.
Eu am vazut acum cateva zile poza de profil cu Catalina si acel baiat pe Facebook, insa la descriere nu e scris nimic.
Daca Catalina are poza cu acel baiat pe Facebook, nu inseamna ca e iubitul ei. Poate si-a facut poza cu un fan in parcarea unui mall. Desi personal, nu mi-as pune poza de profil cu orice tip, care nu inseamna nimic pentru mine.
Sau a facut asta pentru ca sa scape de Nicusor si dna Maria. Mie mi-a fost mila de Nicola azi dimineata, cand a vazut aceea poza in direct.
catalina iubit facebook





Articole similare:






1 comments: