Wednesday, March 30, 2011

Andrei a fost pe Facebook - Iata ce a scris

Labels:

Am reusit sa citesc printre cele 2600 de comentarii care erau pana in momentul de fata. Andrei a fost online pe Facebook, dar a vorbit mai mult cu Silvia.
Pun mai jos cometariile si mesajele lui Andrei si cele ale Silviei:

Concurenti Npm(Andrei): Silvia i-a legatura cu domnul Nelu tatal lui valentin sa sa ii transmiti ca e totul ok si sa vb si cu tatal Iuliei!

Concurenti Npm(Andrei) : nu i-au in considerare nici un mesaj... de rau pt nimeni...am sa le transmit gandurile voastre pozitive......incerc sa raspund...la ce pot:)

Silvia Giurgica: Nu stiu iubirea mea...i-am sunat si i-am rugat sa ma bage dar nu vor!

Silvia Giurgica: vorbeste cu mine ca sunt aici!

Concurenti Npm (Andrei): silvia iubirea mea scrie doar ce vrei sa imi transmiti mie...lasa-i pe restu.... e f greu...sa citesc intre atatea commenturi!

Silvia Giurgica: Nu mai puneti intrebari stupide...nu vedeti ca se blocheaza pagina? Nu mai scrieti prostii ca sa face numai in ciuda....va rog

Andrei: nu stiu de ce nu o baga pe silvia in direct in mod normal ar fi trebuit dupa eliminare sa vina ...in polatou pt emisiunea de seara!!!

Andrei : mama nu putea intra in casa npm...nu ar fi fost fairplay...sa intre mama dupa atata timp..e de ajuns ca am cunoscut-o pe silvia,,,, si va promit eu cat si silvia...ca cine va dori sa vina la nunta noastra ii vom astepta cu drag

Silvia Giurgica : MI-E TARE DOR DE TINE. JUR CA DACA STIAM CA VA FI ASA NU IESEAM....SPER SA FIE NOMINALIZARI CAT MAI REPEDE...DACA NU, LE PROPUN SA REINTRU IN CASA PT CA NU REZIST FARA TINE.....INSISTA SA FACA NOMINALIZARI.....................TE ROOOOOOOOOOOOOOOOG

Silvia Giurgica: NU POTI INTRA PE PAGINA MEA?

Andrei: nu am voie sa transmit mesaje private! nu am ce sa ii transmit silviei in privat fara ca voi sa vedeti! doar sa ii spun ca o iubesc enorm...ca regret un pic decizia de a iesi de aici...dar toate au un sens! ca imi pare rau ca i-am aratat scrisoarea nicoletei vascan...dar eram un pic nelinistit desii stiu...ca imi justificasei anumite aspecte...refereritor la ce era subliniat....am inteles mesajul guritza....eu am privit un pic mai departee....:( TE IUBESC!!!!!!!!!!!!:)!

Concurenti Npm(Andrei): pui te rog frumos sa nu mai plangi!!! capu sus! stiu ca am o fata puternica!
Silvia Giurgica: SUNT PUTERNICA DAR NU-MI GASESC LOCUL NICAIERI FARA TINE..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Silvia Giurgica: PUIULE SA FII TARE ......................................DA?.....................FA CEVA CA SA MA CHEME IN EMISIUNE.........................TE ROG! MACAR 5 MINUTE SA NE VEDEM LIVE...

Concurenti Npm(Andrei) :reintrarea ta in casa va provoca un mare uragan.... doar e un premiu in joc

Concurenti Npm(Andrei): as fi in stare sa dau in scris... ca nu ma intereseaza premiul cel mare

Concurenti Npm (Andrei) umblu cu pancarda de nebun prin casa de 2 zile...in care scrie ca vreau acasa
Imi pare rau ca doar atata am apucat sa vad. Am transmis si eu un mesaj dar erau vreo 2600.
Sursa:Facebook/Norapentrumama






Articole similare:






2 comments:

  1. Ciao cand pot vb si eu cu Vali si Iulia?

    ReplyDelete
  2. an legatura cu alina si maria eu cred ca alina se simte cam cu musca pe caciula d aceea o tot ataca pe maria vrea sa afle daca stie ceva an legatura cu bani si daca ea se simte vizata va pupacesc pana va anrosesc irina

    ReplyDelete