Monday, June 6, 2011

Stiri despre Cristina si Sergiu

Labels:

Se pare ca Sergiu si Cristina vor sa se mute in curand impreuna. De fapt Cristina se va muta se pare la Bucuresti si a spus ca doreste chiar sa se intalneasca in parc cu cei care au sustinut-o. Asa ca daca sunteti din Bucuresti,puteti sa incercati sa va intalniti cu ea. Cateva din mesajele ei de pe Facebook.

Eu si Iub suntem FOARTE BINE , imi cer scuze ca nu pot chiar la toata lumea sa raspund personal :( ,v-as da facebook-ul meu 1 ora si dupa sa`mi spuneti daca faceti fatza :))) , sunt OM , o sa scriu aici mereu cand am ceva, cand simt ceva, daca ma cert , daca ma impac , exact ca in emisiune :)) sa nu`mi simta nimeni lipsa , tot asa am ramas , LOCA :D , va multumesc mult :* pentru sustinerea oferita , pupici :*:*:*

Vom ramane impreuna , nu exista nici`un dubiu , nu pot sa`mi imaginez existenta fara el

Dupa ce ma mut in bucuresti , as vrea sa ma intalnesc cu toti la o plimbare in parc ,




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment