Saturday, July 16, 2011

Elena si Alin sunt inca impreuna

Labels:

Contrar unor zvonuri rautacioase sau nu, Elena a confirmat ca ea si Alin inca sunt impreuna. Mai mult, Elena va merge cu Alin cu caravana Nora pentru mama. De altfel, ei apar si in promo-ul de la Antena 1.
Din pacate pentru unii, Elena si Alin vor merge cu caravana doar din 8 august, asta insemnand ca o sa-i puteti intalni doar in anumite orase din Romania ca : Resita, Timisoara, Arad, Oradea, Cluj, Costinesti, Bucuresti, insa nu stiu daca vor ajunge in toate.
Elena si-a reactivat contul de Facebook si a lasat un mesaj destul de frumos pentru fanii, mesaj care suna cam asa :

"Imi cer scuze ca nu prea raspund, dar intru foarte rar pe aici si am avut ceva probleme cu mesajele..mi se blocase pagina..cred k au fost prea multe..inteleg ca va doriti sa stiti cat mai multe despre noi dar mie una nu imi place sa expun aici sau sa strig in gura mare cat de mult ne iubim noi sau cat de bine ne este..dragostea nu cred ca consta in LAUDA..cum fac unii ca striga in gura mare cat se iubesc.

Iar in legatura cu caravana imi pare rau ca nu voi ajunge peste tot..noi de pe 8 august o sa mergem..:* "

Sursa: Facebook.com




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment