Monday, July 11, 2011

Ioan si Mihaela, pasiunea continua

Labels:

Cu totii am fost martori la relatia pasionala dintre Ioan si Mihaela in cadrul concursului NPM, cu suisuri si coborasuri. Insa se pare ca dragostea si pasiunea sunt inca prezente intre ei, cei doi facandu-si reciproc tot felul de declaratii de iubire pe contul lor de Facebook, IoanMihaelaLove.
Desi unele persoane s-au legat de greselile gramaticale ale Mihaelei, altii au fost foarte incantati de mesajele lor. Cred ca Ioan si Mihaela sunt printre putinii concurenti care mai intra in legatura cu cei care i-au votat, sustinut si indragit pe parcursul Nora pentru mama 5.
Printre cei care ne mai trimit mesaje sunt Silvia, Iulia si Cristina. Iata cateva din comentariile lor:

Ioanmihaela Love
ioan: te iubesc puiuuuu meu!!!!! nu pot traiii fara tine niciodata!!!! sa nu uiti asta niciodata.. esti viata mea... mor fara tine!! te iubesc mihaaaaa

Ioanmihaela Love dragostea mea scumpa te iubesc :*:*;8;* si sti asta k nu o sa te las niciodata....si nici tu sa nu ma lasi niciodata,,,, te iubessc enorm de mult :*:*:*:*:*::**::***: sei la mia pasione....sono pata di te,,:*:*:*::*

oanmihaela Love ioan. da pui mik.. nu osa te las niciodata, nu traiesc fara tine. esti totu pt tine. intelege!!!! offfff!!! as despica lumea in 2 pt tine....

Ioanmihaela Love uof iubirea mea esti ingeru meu pazitor ... mereu langa mine si mereu iubitor :*:*:*:*:te iubesc
Sursa: Facebook.com




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment