Tuesday, July 19, 2011

Noutati despre Valentina si Andrei

Labels:

Se pare ca Valentina si Andrei au fost plecati intr-o mica vacanta la mare. Insa nu au fost singuri, ci am vazut poze alaturi de Maria, Daniela, fratele Danielei si s-au intalnit chiar si cu Ioan.
Ma bucur ca s-au pastrat unele prietenii si dupa iesirea din casa Nora pentru mama. Cat despre Valentina si Andrei se observa ca sunt fericii pentre ca radiaza in fiecare poze pe care am vazut-o postata.
Nu stiu daca toate pozele sunt de la mare, insa asa banuiesc. Postez si eu cateva pentru cei care nu au avut ocazia sa le vada pe Facebook.
P.S Mi se pare ca Valentina a slabit foarte mult. Dar arata foarte bine.










Articole similare:






7 comments:

  1. sunt.........MINUNATZI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. si ...tati ce zicea........dar mama Nina?

    ReplyDelete
  3. dar neobositul.....sustzinator???????????

    ReplyDelete
  4. vreau si eu adresa de facebook a valentinei va rog

    ReplyDelete
  5. ma bucur pt Valentina si Andrei.... bravo lor si celor apropiati fosti concurenti npm5

    ReplyDelete
  6. Adresa Valentinei este http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100002085767279 sau Valentina Elena

    ReplyDelete
  7. Ati fost cei mai tari si mai puternici din concurs. Nu imi vine sa cred ca sunteti impreuna. Dar cu Silvia ce ati facut? Tanta din Anina Caras-Severin. Va pup!

    ReplyDelete