Tuesday, July 12, 2011

Program caravana Nora pentru mama 6 pe localitati

Labels:

Din fericire am aflat de la Valentina care este programul partial al caravanei Nora pentru mama 6. Cel putin cateva din orasele in care va ajunge caravana Nora pentru mama 6 si in ce date. Astfel Valentina va merge cu caravana in urmatoarele orase:
eu si cu andrei vom merge cu caravana in urmatoarele zile si orase"

25 IULIE-PITESTI
26 IULIE-CRAIOVA
27 IULIE-RAMNICUL VALCEA
28 IULIE-SIBIU
1 AUGUST-BUZAU
2 AUGUST-GALATI
3 AUGUST-BACAU
4 AUGUST-PIATRA NEAMT
5 AUGUST-IASI
6 AUGUST-MAMAIA
7 AUGUST-NEPTUN

UPDATE
8 AUGUST- RESITA
9 AUGUST - TIMISOARA
10 AUGUST - ARAD
11 AUGUST - ORADEA
12 AUGUST - CLUJ NAPOCA- in cele 2 mall-uri se pare
13 AUGUST - COSTINESTI
14 AUGUST - EFORIE NORD
15-21 AUGUST - BUCURESTI
Apropo, am auzit o serie de barfe cum ca, Nora pentru mama 6 incepe in 24 august de la ora 14:00 pe Antena 1, dar inca nu stiu cat de sigura este informatia.




Articole similare:






1 comments:

  1. Este frunos ca au venit.eu pe 26 am fost in centru la Craiova si am vorbit cu Cristina* si Valentina*.Dar nu sunt toti concurenti sunt impartiti cate un numar pt fiecare oras.Este foarte frumos sa te intalnesti cu ei **.

    ReplyDelete