Monday, August 8, 2011

Pantofi cu toc in apa marii

Labels:

Asta seara m-am uitat prin cateva poze din cadrul caravanei NPM. Si nu am putut sa nu remarc o poza, care pur si simplu m-a amuzat la culme. Mai exact, este vorba despre Diana NPM 3 care si-au luat o pereche de pantofi cu toc pe plaja. Nu ar fi aici problema, insa s-a bagat cu ei si in apa.
Pot sa zic ca am vazut multe lucruri ciudate la viata mea, dar asa ceva nu am vazut pana acum. Nu sunt singura care a observat acest lucru fiindca am vazut si alte comentarii ulterior.
Insa tinand cont ca este vorba despre DIANA, nu ma mir ca i-a trecut prin minte sa-si ia pantofi cu toc pe plaja, sa-i bage si in apa si sa nu-i treaca prin gand sa-i dea jos.
Ma intreb insa cum reusea sa paseasca in nisip cu tocuri.

Sursa; Facebook.com




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment