Saturday, September 10, 2011

Andreea Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Prima concurenta care a intrat in casa Mireasa pentru fiul meu se numeste Andreea, are 21 de ani, este studenta si locuieste in Bucuresti. Ea isi doreste un partenere inteligent, carismatic, romantic, dar si respectuos. Sa speram ca-l va gasi la aceasta emisiune.
Andreea spera din tot sufletul sa isi intalneasca jumatatea deoarece
susţine ca nu a avut niciun strop de noroc in dragoste pana acum.

Andreea a fost foarte curtata la inceput, in prezent neavand nici un pretendent. A format un cuplu pentru o perioada foarte scurta cu Victor, care a fost eliminat din competitie. Se pare ca Andreea a recunoscut ca-l place pe Andrei, fost concurent Npm 5.







Articole similare:






8 comments:

  1. asta era numai pe la emisiunile de la kanal D si acum apare si pe aici sa-si mai faca reclama...

    ReplyDelete
  2. nu stiu de ce mi-e antipatica:| asa de la prima privire mi se pare "bagatoare in seama".

    ReplyDelete
  3. o adresa de facebook? :)
    e dulce

    ReplyDelete
  4. era la emisiunile lui Ernest si pe la National TV la emisiunile cu Iubirea interzisa si fake-uri de genul

    ReplyDelete
  5. pe asta am vazut-o la canal d prima tv si alte emisiuni stii sa joci teatru ai venit la emisiune pentru afirmare nu cred ca esti sincera in aceasta emisiune vreau sa raspunzi la toate comentariile draguta dar la emisine in direct numi placi nu vreau sa fiu rautacioasa dar asta-i adevarul pt mn esti o actrita.

    ReplyDelete
  6. De ce actritele nu au voie sa se marite, sa spuna una din voi ca nu are momente din viata cand joaca teatru,sa inteleg si eu aceste rautati ale voastre,sa avem rabdare, poate aceasta ACTRITA o sa devina preferata multora dintre noi,va doresc numai bine.

    ReplyDelete
  7. Orgoliul ei e mult prea mare si asta ii dauneaza grav !

    ReplyDelete