Thursday, September 22, 2011

Ce parere aveti despre un posibil cuplu Dragos-Sanda

Labels:

In urma emisiunii de azi, am vazut pe Facebook ca multi fani Mpfm puneau intrebari: V-ar place un cuplu Sanda-Dragos etc? Si asta pentru ca astazi am vazut cu totii cat de mult isi doreste Sanda sa-l cunoasca pe Dragos si sa faca un cuplu cu el eventual.
Astfel, eu am vizionat din nou imaginile din camera interviurilor. Dragos dupa ce a vazut poza cu Sanda, a exclamat: pare mult prea matura...as dori sa trecem peste. Dintre toate fetele,am retinut cateva remarci: Alexandra, Diana, Andreea sunt foarte frumoase, Elena, Andrada,Loredana dragute, Liliana prea matura si nu este genul lui etc.

Am si pus clipul respectiv pe blog . Voi ce parere aveti despre un eventual cuplu Dragos- Sanda?





Articole similare:






1 comments:

  1. nuuuuuuuuuuuuu se potrivesss dragos e potriveste cu loredana iar ionut cu irina, victor cu alexandra, robert cu edina, alexandru cu liliaana, marius cu elena, catalin cu daniela si adrian cu nimeniii

    ReplyDelete