Sunday, September 11, 2011

Imagini cu concurentii Mireasa pentru fiul meu

Labels:

O sa atasez aici cateva poze cu concurentii Mireasa pentru fiul meu. Sunt poze cu baietii, fetele si mamele de la noul sezon Mireasa pentru fiul meu. Pozele sunt de calitate mai buna, astfel ca sper sa placa. Sunt preluate dintr-un articol din ziarul Libertatea, caruia tin sa-i multumesc pentru pozele superbe. Daca nu sunt de acord cu postarea lor aici, o sa-i rog sa-mi comunice.
Le avem pe fete : Andreea, Diana, Daniela, Mihaela, Edina, Irina, Andrada, Liliana, Alexandra, Sanda, Elena si Loredana.
mihaela mpfmsanda mpfmloredana mireasa pentru fiul meu


liliana mireasa pentru fiul meuirina mireasa pentru fiul meuelena mireasa pentru fiul meu


edina mireasa pentru fiul meudiana mireasa pentru fiul meudaniela mireasa pentru fiul meu


andreea mireasa pentru fiul meuandrada mireasa pentru fiul meualexandra mireasa pentru fiul meu


Baieti : Victor, Dragos, Alexandru, Robert, Catalin, Adrian, Marius si Ionut.

victor Mireasa pentru fiul meurober Mireasa pentru fiul meu

arius Mireasa pentru fiul meuionut Mireasa pentru fiul meu

dragos Mireasa pentru fiul meucatalin Mireasa pentru fiul meu

alexandru Mireasa pentru fiul meuadrian Mireasa pentru fiul meu

Mame: Dna Marioara, Dna Mariana, Dna. Sinziana, Dna Gabriela si Dna Gina.

dna gabriela Mireasa pentru fiul meudna gina Mireasa pentru fiul meudna sinziana Mireasa pentru fiul meu

Sursa pozelor: ziarul Libertatea.ro







Articole similare:






1 comments:

  1. Mare greseala a facut Adrian ca nu s-a combinat cu Raluca, fata din Oradea...cu o frumusete interioara de invidiat !

    ReplyDelete