Thursday, September 1, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 01.09.2011

Labels:

Incepem cu emisiunea de la ora 10:50 Mireasa pentru fiul meu. S-a discutat despre incidentul dintre Stefan si Sorin, iar invitati au fost tot Valentina,Andrei, Diana si bineinteles Stefan. Diana a dezvaluit faptul ca dna Puia i-a facut cu ou si cu otet pe unii dintre fostii concurenti NPM.
De la ora 14:00 imagini de la selectia nationala Mireasa pentru fiul meu. Am vazut si cat de "frumos" stie sa vorbeasca dna Puia dar nu le mai comentez fiindca nu are sens. Fiecare sa traga concluziile.
Am avut deosebita placere sa-i revad pe Valentin si Iulia. Cei doi s-au casatorit si au primit cadou din partea emisiunii Mireasa pentru fiul meu un sejur de 7 zile in Antalya.



Emisiunea de la ora 14:00














Articole similare:






0 comments:

Post a Comment