Friday, September 9, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 09.09.2011

Labels:

In emisiunea de la ora 10:50 Mireasa pentru fiul meu din 9 septembrie s-a discutat din nou despre motivele care au dus la despartirea cuplului Alin Elena. Elena a declarat ca s-au despartit pentru ca Alin dorea doar banii. Si tind sa cred si eu acest lucru.
Se pare ca de la ora 14:00 in platou o sa fie invitati Alina si Ionut NPM 3 impreuna cu fiul lor, Mihaita. Si
Nu ratati emisiunea din seara asta de la ora 20:20 pe canalul Antena 1 pentru ca vom care sunt noii concurenti Mireasa pentru fiul meu. Avem cateva ore bune de vizionat.
In promo-ul pentru emisiunea de la ora 14:00 am observat ca dna Valeria, mama lui Valentin de la NPM 4 a refuza sa vorbeasca si sa-i acorde un interviu Dianei. Ce parere aveti despre asta?








Articole similare:






0 comments:

Post a Comment