Tuesday, September 13, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 13.09.2011

Labels:

Emisiunea din 13 septembrie Mireasa pentru fiul meu va fi alcatuita doar din 2 parti. Respectiv partea de dimineata si partea de la 14:00. Nu mai avem emisiune de la ora 20:20 astazi.
In emisiunea de dimineata, am vazut cateva imagini de la intalnirea lui Ionut cu Andreea. M-a amuzat teribil afirmatia lui Ionut: Nu imi doresc o partenera grasa. Deci Ionut isi doreste o partenera blonda, care sa nu fie grasa.


Emisiunea de la 10:50 LINK


In emisiunea de la ora 14:00, am vazut imagini si impresii de la intalnirea dintre Ionut si Andreea. Ionut a fost incantat de Andreea si i-ar surade ideea de a face un cuplu cu ea, in schimb ea a spus despre el ca este imatur si i-ar acorda nota 7/10. Au aparut primele mici divergente intre Andrada si Sanda.
In casa baietilor, au fost mici conflicte pe motivul alegerii paturilor si camerelor. Dupa ce s-au impacat, Victor a fost si este foarte deranjat de faptul ca Adrian sfoaraie foarte tare si el nu poate dormi noaptea. Urmeaza sa pun imaginile cand apar pe a1.ro.
Intre Victor si Adrian s-a stabilit o antipatie inca de la hotel. Se pare ca Victor are un neg pe mana, iar Adrian i-a spus acestuia ca oricum in cativa ani va muri din cauza lui fiindca e cancerigen. ASTFEL DE GLUME, NU SE FAC!






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment