Thursday, September 15, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 15.09.2011

Labels:

Prima parte din emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu din 15 septembrie, a fost cam scurta. Am vazut din nou mici neintelegeri intre fetele din casa Mireasa pentru fiul meu. In timp ce unele fete dormeau, Irina, Andreea, Sanda si Loredana mancau chips-uri si beau suc. Loredana din nou are o problema cu o fata din casa, de data asta fiind vorba de Alexandra, care "a indraznit" sa le atraga atentia ca fac galagie.




Emisiunea de la ora 14:00. Au avut loc alte cateva prezentari ale concurentilor: Sanda, Robert etc..Din nou, s-a discutat despre problemele Loredanei cu celalalte fete. Din fericire, am vazut si momente amuzante. De exemplu, baietii s-au pus sa gateasca iar Robert a ars ceapa si a umplu bucataria de fum. Dragos a spart un pahar. Ionut a afirmat ca nu-si doreste o fata grasa langa el.
MAINE DE LA 10:50, EDITIE SPECIALA CU BAIETII MIREASA PENTRU FIUL MEU.














Articole similare:






0 comments:

Post a Comment