Wednesday, October 19, 2011

Mireasa pentru fiul meu emisiunea din 19.10.2011

Labels:

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 19 octombrie mai jos. Azi am reusit sa urmaresc emisiunea in direct la TV. Daca pana acuma am crezut ca deja avem un al treilea cuplu, Diana-Ionut, se pare ca lucrurile nu sunt clare.
Astfel, Ionut a vrut sa afle daca Andreea il place si acest lucru imi da de gandit referitor la sentimentele lui pentru Diana. Si cred ca nici Andreei nu-i este indiferent.


Emisiunea de la 14:00 din 19 octombrie. Mici divergente intre Andreea si Diana pe seama neincrederii. Un pic de raceala intre Edina, Dna Gabriela si Dragos care a refuzat sa mearga in casa fetelor motivand ca este prea putin timpul alocat de 30 de minute.







Articole similare:






0 comments:

Post a Comment