Friday, November 25, 2011

Mireasa pentru fiul meu din 25 noiembrie

Labels:

Aveti imagini cu Mireasa pentru fiul meu din 25 noiembrie de la ora 10:50. O emisiune cu fetele, bineinteles cu trio-ul Irina, Alexandra si Sanda tinandu-se de mana. Diana a fost dezamagita de comportamentul Andreei dupa ce aceasta a facut un cuplu cu Victor.



Emisiunea de la 14:00. Se pare ca dupa formarea cuplului Andreea-Victor, fetele s-au impartit in doua tabere si de aici pana la discutii, nu a mai fost decat un pas.





Articole similare:






3 comments:

  1. doamne ce proasta este Diana nu are nici o coerenta spusele ei nu se intelege nimic sincer cred ca fata asta nu a terminat nici liceul,in capul ei este un talmes-babes,cine naiba sa o placa ce sa faci cu ea?cata dreptate are Adrian!

    ReplyDelete
  2. imi pare rau dar talmes-balmes in capu lui Adrian si a lu maicasa.care ba vor nora ba nu ba vrea cu studii ba le jigneste ar un vocabulr de... nici nu mai zic cum.Diana este o persoana directa care spune exact ceea ce gandeste spre deosebire de altii care se "dau dupa visin" ca dna Marioara!

    ReplyDelete
  3. pt ce a venit Adrian? sa jigneasca sau sa isi caute jumatatea? ce fel de emisiune este? se permit jignirile? Nu inteleg ce cauta si Andreea acolo din cate am inteles a fost la multe emisiuni dar nu inteleg de ce este atat de falsa si de infantila nu isi asuma cuvintele si nu recunoaste ca litera ``A`` vine ori de la Adrian ori de la Alexandru iubitul Irinei ... nu vine de la Victor sta atat sa se ascunda dupa deget ... dupa spusele ei cauta ceva matur si sincer ...dar Victor nu este dar se potrivesc amandoi sunt infantili,falsi,fara scrupule si prefacuti...eu asta vad din fata televizorului...eu nu cred nimic din ce a zis Victor de Catalin ...

    ReplyDelete