Thursday, December 29, 2011

Adevar sau minciuna - Finalul Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Am tot auzit zvonuri cum ca, Mireasa pentru fiul meu se termina mai repede. Dar nu stiam ce inseamna acest "repede". Acum, ca am putin timp m-am documentat. Astfel, am auzit tot felul de zvonuri cum ca Finala Mireasa pentru fiul meu va fi sambata aceasta, adica 31 decembrie 2011.
M-am uitat pe Port.ro. Mireasa pentru fiul meu apare in grila de programe pana in data de 31 decembrie, cand vom avea teoretic o finala saptamanala.
Cert este ca din data de 31 decembrie, Mireasa pentru fiul meu nu mai apare in grila de programe Antena 1. Greu mi-e sa cred ca vor sa faca o pauza, nu cred ca asta e motivul pentru care nu mai apare nici in 6 ianuarie in grila de programe.




Articole similare:






2 comments:

  1. sa se termine daca nu au de gand sa faca cupluri ce sa arate numai certuri.

    ReplyDelete
  2. Atita bai si fie....Cu concurentii ramasi ne-am convins.....pe alea eliminati nu o mai dorim,(doar nu intimplator au fost eliminati). Concurenti noi nu aduce sa mai schimbe atmosfera din casa....cu cei de acum ne-am saturat MAI ALES CU ISTERICA diana ,CU maria mama lui Catalin si cu irinuca,nici DANIELEI NU-I VAD ROSTUL,IONUT,a dat deja peste 3 fete...DNA MARIANA parca nu exista.....cu restul se mai chinuie sa faca emisie fortind cearta,tensiunea......

    ReplyDelete