Tuesday, December 20, 2011

Alexandru nu are o iubita in strainatate

Labels:

Dupa cum probabil stiti, au circulat oarecare zvonuri cum ca Alexandru are deja o iubita in afara casei Mireasa pentru fiul meu, ca a plecat in Italia la ea si ca a uitat-o deja pe Irina. Mama Irinei, dar si Dragos au afirmat acest in direct la Mireasa pentru fiul meu.
Iata ca Alexandru a binevoit sa scrie pe Facebook si a infirmat acest lucru. A declarat ca a plecat intr-o mica vacanta dar nu are nici o iubita acolo.
Iata afirmatia lui, copy/paste de pe pagina personala de Facebook.

Alex Stefan
"Acum sunt si eu plecat intr-o excursie bine meritata dupa tot greul din casa aia si vad ca multi ma credeti insurat sau plecat pe la iubite sau mai stiu ce ...voi cu ale voastre eu cu sporturile mele extreme nicidecum pe la cinestie ce iubita prin italia ...asta este gura lumii...mare"




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment