Monday, December 19, 2011

Catalin, primul pas spre impacarea cu Adrian

Labels:

In emisiunea de dimineata, am constatat ca, Catalin doreste o eventuala impacare cu Adrian. Am vazut ca l-a luat prieteneste si a incercat sa discute cu el. Cert este ca si-a dat seama ca aceste certuri nu vor duce nicaieri, ca nimeni nu are nimic de castigat si se apropie Craciunul.
A promis ca nu va mai fi rautacios cu Adrian etc. Insa aici s-a lovit de incapatanarea lui Adrian, care nu a putut trece peste orgoliul sau. Argumentele fiind jignirile lui Catalin la adresa lui si a familiei. Insa nu trebuie sa uitam ca si Adrian l-a jignit pe Catalin si pe mama lui. Imi pare rau ca Adrian nici in ultimul ceas nu vrea sa cedeze.
Personal, sunt certata cu un vecin care mi-a lovit cainele cu o piatra in august. Ne-am certat, ne-am jignit si nu am vorbit din vara. Insa saptamana aceasta, tatal lui s-a imbolnavit si a avut nevoie de mine. Am trecut amandoi peste tot, am discutat si am trecut peste tot ce s-a intamplat, mai ales ca vin sarbatorile.
Sper ca in ultimul ceas, in casa baietilor sa fie liniste.





Articole similare:






3 comments:

  1. nu se compara modul cum s-a purtat si jignirile lui Catalin aduse lui Adrian nici eu nu as putea ierta sa-mi faca cineva parintii si mortii in tot felul sa-si bage ceva in gura mamei mele si ca sunt prosti' dar prosti ba'''nu as putea trece si bine face Adrian ca-l va chema in instanta nu e posibil asa ceva si nimeni sa nu se sesizeze mai mult nici macar nu se recunoaste ca Adrian a rabdat cu stoicism si cu convingerea ca se va vedea adevarul,dar clar nu se vrea,...si mai mult accentuiaza ca a spus totul nu la nervi ci cu buna intentie-deci premeditat,este un nesimtit Catalin.

    ReplyDelete
  2. vedeti pozele lui Catalin de pe hi5 si o sa va dati seama ce "mare caracter are" .Incearca orice metoda de a obtine bani si alte avantaje ,fara sa munceasca prea mult;vad ca apare si in"ograda" lui Becali,la PNG poate obtine un os de ros;se antreneaza la sala (oare pt" Mireasa pt...."? Vad ca isi permite sa viziteze litoralul si Europa ,bineinteles nu pe banii lui ;am vazut o fata f.draguta langa el si ma intreb cat de inteligenta poti fi sa stai langa un asemenea om!?Pentru toate am un singur raspuns:manipuleaza pe toti(de asta vrea in politica)si cred ca facultatea nu a facut altceva decat i-a aratat mai bine cum sa-si canalizeze rautatea si uratenia din suflet pentru a obtine ce doreste:bani castigati cat mai usor,poate un post de pamfletar alias Mircea Badea (pe care declara ca il admira!)Doar prin circ,mahala,rautate poti sa te faci cunoscut in aceasta tara pe cand oamenii cu bun simt,cu valori morale au ajuns sa fie scuipti si injurati si la asta contribuie din plin Antenele 1,2,3.

    ReplyDelete
  3. si totus este votat si solicitat ptr.a vorbi pe facebook oare cu adevarat ?nu este tot o facatura a antenei?il recompenseaza?pentru ce ?pentru buna purtare?oare dece nu li se spune cinstit in fata dnei.Marioarea si lui Adrian ca nu sunt doriti si asa nu ar mai suporta marsaviile si prostia crasa si prefacatoria ordinara a dianei si a lui movileanu[sa stiti ca stiu ortografie sunt de meserie dar acestia nu merita nici atat respect],oare nu ar fi mai uman dar.....de unde atata omenie si adevar in acest shou ?in care continui sa cred ca este fictiv si ne prosteste producatorul.

    ReplyDelete