Monday, December 26, 2011

Dragos s-a intors acasa

Labels:

Probabil ca cei care aveti cont de Facebook ati observat ca Dragos si-a schimbat statusul de Relationship din Engaged in It's complicated. Se pare ca au avut unele mici divergente. Dar Edina si Dragos nu s-au despartit. Oricum Dragos a declarat pe Facebook ca o sa ne anunte daca se va mai intampla ceva. Imi pare rau ca si-a petrecut Craciunul in tren. Iata cateva din comentariile lui pe profilul de Facebook:

Jocker Dragos eu sunt bn la tgv...ea la fel la oradea....ce va mai fi vom vedea.cu siguranta veti afla si voi

Jocker Dragos craciunul l-am petrecut in tren...azi dimineata am ajuns acasa

Jocker Dragos am avut unele discutii si eu am considerat k este mai bn sa plec la mine acasa...atata tot
Jocker Dragos ea nu ma intelege....nici eu pe ea,altceva nu stiu ce sa va mai zic

Jocker Dragos ma condus la tren...stati linistiti...doar k mai am si eu putin orgoliu de barbat si se cam umple paharul cateodata




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment