Thursday, December 1, 2011

Mireasa pentru fiul meu din 1 decembrie

Labels:

Am avut o editie speciala Mireasa pentru fiul meu in 1 decembrie. O editie dedicata Zilei Nationale a Romaniei, cu invitati speciali, muzica populare si multe altele. Eu acum am urmarit emisiunea de la 12:00-13:00. Aveti si voi prima parte din Mireasa pentru fiul meu mai jos. Ce frumos a cantat dna Mirela.
La Multi Ani Romania!

Emisiunea de la 14:00. Concurentii s-au impartit in 4 echipe, reprezentand diferite zone ale tarii. Vor canta, vor participa la jocuri. La sfarsitul emisiunii, o echipa va fi desemnata castigatoare?
Care sunt cele patru echipe?
TRANSILVANIA, BANAT, CRIȘANA ȘI MARAMUREȘ - reprezentate prin Daniela, Sanda si Marius
MUNTENIA ȘI DOBROGEA - reprezentate de Alexandra, Ionut si Catalin
MOLDOVA SI BUCOVINA- reprezetate de Dragos si Irina
OLTENIA - Diana si Andreea.
Echipele se pot vota si pe Voteazamireasapentrufiulmeu.ro
De ce nu participa Adrian si dna Marioara azi? Se pare ca sunt la inmormatare, a murit mama dnei Marioara. Condoleante.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment