Thursday, December 8, 2011

Mireasa pentru fiul meu din 8 decembrie

Labels:

Pentru Mireasa pentru fiul meu din 8 decembrie o sa incep doar cu rezumatul. Din pacate, didionana lipseste toata saptamana, iar pe site-ul Antena 1 nu s-au mai upload imagini de ieri. Eu v-am facut un rezumat, sper sa revin cu imagini daca apar.


Catalin i-a acuzat pe Adrian, dna Marioara si pe Andreea ca s-au coalizat. Mai mult, Diana spune ca dna Marioara i-a propus Andreei proprietati si altele daca formeaza un cuplu cu Adrian, daca face un cuplu cu el.
Irina a dorit sa o sperie pe dna Gabriela, ascunzandu-se in patul dansei. Reactia dnei Gabriela a speriat-o atat de tare pe Irina incat aceasta a facut pe ea treaba mica.
Adrian a tachinat-o pe Irina aducand vorba de Alexandra. Insa ce m-a socat, in cadrul acestor imagini a vazut-o pe Diana cum statea in bratele lui Dragos, chiar in patul dnei Gabriela.
O telespectoare din Oradea sustine ca Edina dupa iesirea din casa a incercat sa se impace cu un fost iubit, acesta a refuzat-o [ ca e pe cale sa se insoare] si drept urmare a revenit in emisiune si s-a impacat cu Dragos.O sa vedem ce are de zis Edina pentru ca vrem dovezi si nu doar vorbe. Afirmatiile fara dovezi, raman la stadiul de zvonistica!
Cam aceste lucruri s-au intamplat in emisiunea de azi.

UPDATE. Am 30 de minute din emisiunea de azi.













Articole similare:






0 comments:

Post a Comment