Monday, January 30, 2012

Cristina Mpfm a fost fata de la pagina 5 in Libertatea

Labels:

Nu mica mi-a fost mirarea cand am gasit doua poze cu Cristina in ziarul Libertatea, la sectiunea Fata de la pagina 5. Mi-a spus cineva acest lucru si chiar am cautat-o.
Am gasit niste poze cu Cristina in costum de baie, in niste ipostaze destul de interesante. Probabil ca multe cauta publicitate sau chiar nu inteleg de ce.
Nu o sa pot pune pozele aici deoarece mi se par un pic vulgare, cel putin una dintre ele. Dar puteti sa cautati pozele respective daca dati un search pe net cu numele Cristina Madalina Golotut.
O sa vedeti pe unde isi pune pozele, fetele dornice de afirmare.
Din pacate nu am gasit adresa de Facebook a Cristinei, probabil il are sub alt nume.




Articole similare:






1 comments:

  1. catalin te sustinem dar vorbeste cu alexandra,asteapta o sansa fa un cuplu cu ea

    ReplyDelete