Thursday, January 12, 2012

Ionut nu are cont de Facebook

Labels:

Am moderat comentariile de pe Facebook venite pe blogul meu. Din pacate nu am timp suficient sa le citesc pe toate fiindca am si un job. Am vazut ca multa lume ma intreaba care este profilul de Facebook al lui Ionut, concurent Mireasa pentru fiul meu.
Din pacate, Ionut nu are cont de Facebook sau a avut si este dezactivat. Puteti vorbi in schimb cu fratele lui, Bishta Alexandru, care are ACEASTA adresa de Facebook. Am observat ca i-a facut si o pagina pentru fani, unde puteti lasa mesaje. Adica este vorba despre ACEASTA pagina de Facebook. Eu deja i-am dat un Like, pentru ca Ionut este un concurent pe care il simpatizez.






Articole similare:






1 comments:

  1. Pai saracul Ionete cont pe facebook ii trebuie lui? cred ca nici nu stie sa scrie si ca nici nu a auzit de asa ceva la el la sat,dupa cat este de ''sfatos''[vai steaua lui]si cum este as in a intra in penibil nici nu merita mai mult decat o imatura ca Irunuca.

    ReplyDelete