Thursday, January 12, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 12 ianuarie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 12 ianuarie, de la 10:50, mai jos. Am aflat concret motivele despartirii dintre Edina si Dragos. Pe Edina a deranjat-o faptul ca Dragos statea mai mult la calculator si atunci cand a fost la Oradea nu a dorit sa stea impreuna cu familia ei. Dragos s-a simtit singur la Oradea si tocmai de aceea a hotarat sa plece acasa.



Emisiunea de la 14:00. Detalii privind despartirea dintre Dragos si Edina. Dar si imagini cu Adrian si Andreea la cumparaturi, care au reusit sa-i sparga doamnei Maria borcanul cu sos de rosii fix la casa.:))




Articole similare:






2 comments:

  1. Edina este o draguta si o desteapta nu face falosul de Dragos de ea ,este plin de el si limitat ar trebui sa se mai duca la scoala ca scrie si se exprima de parca nici 4 clase nu ar avea,este aratos si...atat,mandru din prostie.

    ReplyDelete
  2. Si eu am fost tanara ca ei,venea in vizita iubitul,logodnicul,ma rog,le faceam cunostinta,stateam la masa cu totii,intrebari de parinti ,frati,s.a.m.d,apoi ne retrageam pentru ca pentru inceput era important sa ne cunoastem noi doi mai bine si apoi rudele, asa ca ,Edina inca mai vrea sa stea la mama in poala sa-i cante cantece de leagan,ce iubit, ce maritis, nu-i arde ei de asta,Dragos a facut bine ca s-a retras dar sa se tina pe poaitie si sa-si gaseasca o fata serioasa care doreste sa se marite.

    ReplyDelete