Wednesday, January 25, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 25 ianuarie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 25 ianuarie. Si am revenit din nou la certuri si discutii. Andreea bolnava, s-a suparat pe doamna Gabriela ca nu i-a oferit medicamentele la timp si apoi le-a aruncat pe jos. Hmm.



Emisiunea de la 14:00 Mireasa pentru fiul meu din 25 ianuarie. Aproape 90% din timpul alocat emisiunii a fost concentrat pe discutiile dintre Andreea, Dragos si dna, Gabriela. Prea putine informatii despre noii concurenti.




Articole similare:






2 comments:

  1. Subiectul "pastila" 1 ora jumate....,lacrimi cu galeata, suparari, dupa care Catalin :mmm ...mmm dna Mirela, mmm vreu si eu sa spun ceva....mmm ..mmm...prostii (care bine inteles i-a permis dna Mirela). si uite asa a trecut 2 ore fara sa aflam noi mare lucru despre concurentii intrati recent.

    ReplyDelete
  2. Catalin face bascalie de toti si-a ales special in bascalie cele mai uratele si naive fete stiind sigur ca vor fi curtate de altii ca el sa para ca a ramas fara preferate minciuni nu ii plac fetele pot veni si 50 el tot nu va alege niciuna iar in ultimele zile si-a dat importanta si a vorbit numai aiureli in zeflemea urat enervant mai bine ar tacea si nu s-ar mai maimutari ca o cocota..

    ReplyDelete