Tuesday, February 14, 2012

Adresa Facebook Diana Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Adresa Facebook Diana Mireasa pentru fiul meu
Observ ca multa lume cauta adresa de Facebook a Dianei, fosta concurenta Mireasa pentru fiul meu. Cred ca si-a pus optiunea de a nu fi gasita pe Facebook dupa numele ei. Numele Dianei pe Facebook este Diana Carmen Ciobanu.

Daca nu o gasiti, adresa Dianei de Facebook este ACESTA. Insa inca nu a intrat online, se vede ca nu a mai postat. Si eu i-am trimis o cerere de prietenie pe care nu a acceptat-o inca.

Ce cred eu? Diana inca nu ajuns la Poiana Mare, poate este tot in Bucuresti. Stim cu totii ca vremea de afara si zapada au facut multe drumuri impracticabile. Astfel, cand o sa intre pe Facebook, o sa va anunt fiindca sunt sigura ca o sa ne lase niste mesaje.

Daca intre timp, isi schimba adresa, o sa va anunt!




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment