Saturday, February 25, 2012

Finala Mireasa pentru fiul meu din 25 februarie

Labels:

Finala Mireasa pentru fiul meu din 25 februarie
Incep cu rezumatul finalei Mireasa pentru fiul meu din 25 februarie, pana apar imaginile video, adica dupa 4 incolo. Avem si castigatorii excursiei la munte pentru concurentii Mireasa pentru fiul meu.
Astfel in urma voturilor telespectatorilor si a nominalizarilor concurentilor din casa Mireasa pentru fiul meu, cei care merg la munte sunt: doamna Marioara si Adrian, dna Maria si Catalin, Ciprian, Imre, Alexandra, Andrada, Andreea, Edina, Monica.
Insa la sfarsitul finalei, un baiat va pleca. Daca va pleca unul dintre Catalin, Adrian, Ciprian si Imre, Dragos va merge pentru ca este pe locul 4 in clasament.
Ce nominalizari au facut fetele la finala Mpfm din 25 februarie:
Andreea, Edina, Aurelia i-a nominalizat pe Ionut si Dragos.
Andrada, Alexandra, Bianca,Monica si Daniela i-au nominalizat pe Ciprian si Adrian.
Aurelia i-a nominalizat pe Ciprian si Imre. Aurelia a recunoscut ca l-a nominalizat pe Imre la sugestia lui Imre.



Finala de la ora 17:00. Mireasa saptamanii a fost Alexandra. Celalalte 2 fete protejate au fost Andreea si Andrada.
Mama saptamanii a fost doamna Marioara. Pe locul 2 s-a situat doamna Gabriela.
Astfel, Ciprian a fost eliminat din competitia Mireasa pentru fiul meu.
Dragos merge in locul lui Ciprian la munte, insa fara dna Gabriela.




Articole similare:






1 comments:

  1. imi pare rau dar pleak Ciprian.as vrea sa plece Adrian.

    ReplyDelete