Tuesday, February 7, 2012

Mesajul Irinei Gorgos dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Observ ceva miscare pentru prima data pe Facebook. Irina a lasat un mesaj pe profilul ei de Facebook, un mesaj cuprinzator pentru fani. L-am vazut postat si pe contul Sandei de Facebook, asa mi-a fost mai usor sa dau de el.

Iata ce a spus Irina dupa iesirea din casa Mireasa pentru fiul, un mesaj sincer si care sper va raspunda la unele intrebari .

Gorgos Irina-gabriela

Buna tuturor...hai sa incepem aceasta seara impreuna alaturi de ......http://www.youtube.com/watch?v=JWfaso0O1w0.............Pentru cele mai frecvente intrebari
"CE FACI" Sunt bine alaturi de familie ...nu am reusit sa fac mare lucru de cand am iesit din competitie dar promit ca maine am sa ies la o mica plimbare..:):) la un suc cu prietenii...:)..o bulgareala:):)...
2."AI REUSIT SA IEI LEGATURA CU ALTI CONCURENTI?" ---da am reusit sa vorbesc cu Sanda Sandutza,Mihaela si Elena David..:)...

3.NU ITI ESTE DOR DE CASA SI DE CONCURENTI?...imi este dor de toti din casa ,imi lipsessc CATICILE dar sunt convinsa ca va fi bine.VIATA MERGE MAI DEPARTE SI NU VREAU SA GRABESC NIMIC:*:*:*:):*

Si as putea sa rapund eu la intrebarea? A vorbit Irina cu Alexandru dupa iesirea din casa Mpfm? Irina a declarat ca nu a luat legatura cu el.




Articole similare:






1 comments: