Friday, February 24, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 24 februarie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 24 februarie
Ai prima parte, emisiunea Mpfm de la ora 10:50. O emisiune cu toti baietii, care au avut din nou mici divergente. Pentru pentru prima data l-am vazut pe Ionut, suparat pe Catalin despre care spunea ca doar el vorbeste. Referitor la bani, tind sa cred ca toti sunt acolo pentru bani. Cel care spune ca nu sta acolo pentru ei, minte.



Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 24 februarie de la ora 14:00. O gramada de intamplari. Astfel, Catalin a primit cadouri de la sustinatoarele lui de pe Facebook.O cana, tricouri, 2 esarfe, o bratara, flori etc. Am vazut imagini cu Aurelia care s-a dat putin la Adrian in gradina, dar acesta a respins-o. Dupa care, in emisiune, aceasta nu a mai recunoscut nimic.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment