Wednesday, February 8, 2012

Monica si Bianca au participat la alte emisiuni ?

Labels:

Stie cineva daca Monica si Bianca au participat la alte emisiuni ? Ma refer la emisiuni televizate. Se vehiculeaza un zvon pe Facebook cum ca Monica si Bianca ar fi participat la alte emisiuni difuzate pe canalele romanesti.

Despre Monica se spune ca ar fi participat la "Te vreau langa mine", emisiune difuzata pe Kanal D. Si eu am mai urmarit emisiunea respectiva cand se difuza Nora pentru mama pe Kanal D dar nu am recunoscut-o.

Despre Bianca s-a lansat un zvon cum ca a facut figuratie, a jucat in "Fermier caut nevasta". Am urmarit si aceasta emisiune dar tot nu o recunosc.

Am mai scris despre Andreea care a jucat in "Copii contra parinti", Raluca in "Atractie imposibila", Catalin casting la "Narcisa salbatica" si cam atat din ceea ce stiu eu.

Daca cineva are vreun link unde apar cele doua, il rog sa-mi lase un comentariu, mail, private pe Facebook, etc.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment