Friday, February 10, 2012

Numele concurentilor Mireasa pentur fiul meu

Labels:

Pentru Facebook si numai, ai numele concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Este mai usor sa cauti informatii, adrese de Facebook daca stii numele complet al concurentilor Mireasa pentru fiul meu. Sunt doar cateva, din pacate nu le am pe toate, dar o sa revin cu completari ulterioare.

Nume concurenti actuali Mireasa pentru fiul meu:

Pricope Adrian
Catalin Movileanu
Alexandra Apostol
Raluca Pasca
Monica Manea
Andreea Dumitru
Diana Carmen Ciobanu
Ciprian Lazar
Dragos Badicioiu

Fosti concurentu Mireasa pentru fiul meu

Andrada Berchez
Loredana Botezatu
Dedu Bogdan
Stefan Alexandru
Gorgos Irina Gabriela
Balan Alexandru
David Elena
Cristina Madalina Golotut
Revin cu update!




Articole similare:






1 comments: