Wednesday, February 15, 2012

Victor, fost concurent Mireasa pentru fiul meu are o iubita

Labels:

Se pare ca si Victor, fost concurent Mireasa pentru fiul meu a trecut mai departe si are o noua iubita. Balan Alexandru pe Facebook a anuntat pe toata lumea ca are o relatie cu cineva. Mai mult, azi am vazut poze cu Victor, Mihaela si Ioan. Cred ca au fost facute la Brasov sau Constanta.

Se pare ca fostii concurenti Mireasa pentru fiul meu incep sa-si refaca vietile incet incet. Dupa Andrada, Victor a fost cel de al doilea fost concurent care a format un cuplu in afara competitie.

Sa nu uitam ca Victor a avut doua relatii in casa Mireasa pentru fiul meu, respectiv cu Alexandra si Andreea, relatii care s-au destramat. Despre noua prietena a lui Victor, ce pot sa spun? E draguta foc, o cheama Livia Alina, este din Bucuresti si se potrivesc.
Succes Victor!

victor mpfm






Articole similare:






0 comments:

Post a Comment