Saturday, March 10, 2012

Andradei i s-a facut rau in cadrul finalei Mireasa pentru fiul meu

Labels:

M-am speriat cand am auzit ca Andradei i s-a facut rau in cadrul finalei Mireasa pentru fiul meu. Nu stiu daca a fost doar o coincidenta, daca a fost din cauza tensiunilor din casa sau s-a suparat din cauza telefonului doamnei Florina care a afirmat ca, Catalin a vrut sa-i dea cheile de la apartament Edinei(desi nu sunt sigura), dar a venit si ambulanta.

De ce i-a fost rau Andradei? Probabil ca raspunsul il vom afla in emisiunea de luni. Cert este ca Andrada a suferit o cadere de calciu, i-a scazut tensiunea, chiar am observat ca nu arata prea bine.

S-ar putea ca in momentul cand a intervenit telefonic doamna Florina, mama Edinei, Andrada sa se fi dat la o parte de langa Catalin deoarece erau camerele in prin plan pe el si nu voia sa arate cat de rau i este.
Eu cred ca din cauza tensiunilor, Andrada a suferit o cadere de calciu. Nu este prima, Andreea si parca Daniela patind la fel. Se vede ca concursul devine din ce in ce mai apring si doar cei tari de caracter, rezista.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment