Friday, March 2, 2012

Ce credeti ca s-a intamplat in excursia la munte Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Voiam sa va intreb. Ce credeti ca s-a intamplat in excursia la munte Mireasa pentru fiul meu, din moment ce nu s-au dat nimic materiale si o sa vedem totul maine la finala Mireasa pentru fiul meu din 3 martie.

Stim cu totii ca, Catalin a venit destul de suparat de la munte, considerand oarecum ca li s-a incalcat drept la intimitate cand s-au montat microfoane in camere fara sa-i anunte.

Ce credeti ca a spus Catalin la munte astfel incat sa fie amenintat ca se va da totul pe post la finala saptamanii? Unele persoane vorbeau pe Facebook chiar de o posibila descalificare a lui Catalin la gala saptamanii.

Dar azi, emisiunea a fost usor relaxata, doamna Mirela la fel, Catalin zambitor, deci nu cred ca se pune problema de o descalificare.

Voi ce credeti ca s-a intamplat la munte in excursia Mireasa pentru fiul meu?

Pana atunci, nu uita si voteaza Mireasa pentru fiul meu, in special mamele pentru ca eu cred ca sambata se vor face nominalizari de baieti.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment