Tuesday, March 6, 2012

Clasament provizoriu al Like-urilor de pe Facebook

Labels:

Iata si clasamentul provizoriu al Like-urilor concurentilor Mireasa pentru fiul meu de pe Facebook. Stiti ca s-a dat startul pentru a vota concurenti cu care doriti sa vorbiti maine pe Facebook, pe site-ul oficial.
Cum se voteaza? Trebuie sa dati Like numelui concurentului de pe pagina oficiala de Facebook Mireasa pentru fiul meu. Concurentul cu cele mai multe Like-uri va intra maine, in direct cu telespectatorii de la ora 21:00 pana la ora 22:30.
Am votat si eu si mereu ma uit ce se mai intampla. Astfel, am facut un clasament provizoriu cu numarul de Like-uri ale concurentilor Mpfm pe Facebook. Dar tineti cont, ca se poate schimba oricand.

1. Catalin 2415 Like
2. Alexandra 1656
3. Andrada 1594
4. Dragos 1385
5. Adrian 1239
6. Edina 840
7. Bianca 889
8. Ionut 817
9. Andreea 668
10. Monica 537
11. Daniela 492
12. Aurelia 364
13. Imre 317
In urma clasamentului provizoriu, Catalin conduce detasat, iar pe ultimul loc se situeaza Imre.





Articole similare:






1 comments:

  1. cred ca sustinatorii lui Adrian sunt oameni mai in etate care nu au internet si nu pot vota pe facebook ,sunt convinsa ca cei ce voteaza pe Catalin sunt copii sau cel mult tineri,a nu se trage concluzia ca el este in preferintele publicului majoritar,eu abia astept pe Catalin sa-i spun cat este de pervers,a trecut peste toate mojiciile celor doi numai doar de a-i avea alaturi in denigrarea lui Adrian desii parerea lui era cea pe care si-a expus-o la munte,caracter pervers care il defineste dealtfel.

    ReplyDelete