Thursday, March 15, 2012

Foarte hotarat, Imre Mpfm a ramas singur

Labels:

Am fost foarte revoltata din cauza anumitor declaratii ale lui Imre. Mi s-a parut ciudat ca a venit total schimbat dupa excursia la munte. Daca pana acum, am fost destul de obiectiva, vreau sa-mi spun parerea personala. Daca alergi dupa doi iepuri, nu prinzi niciunul. Desi a dorit neaparat sa o cucereasca pe Andreea, se pare ca planurile au esuat.
Eu cred in continuare ca Imre si-a dorit foarte mult sa ajunga in finala si sa ia ceva banuit. A vazut ca Andreea este apreciata, a venit hotarat, fiind convins ca o poate cuceri. A omis un singur lucru.
Andreea, concurenta Mireasa pentru fiul meu este o tipa dintr-o bucata si foarte hotarata. Nu cred ca ar face un cuplu de complezenta pentru bani. Asa ca azi a fost dezamagit. Asta este Imre, ai ramas singur.
Nu uitati de sit-eul voteaza Mireasa pentru fiul meu, votati fetele si mamele favorite, se vor face nominalizari si trebuie sa le protejati. Votati si prin sms favoritii.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment