Tuesday, March 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 martie

Labels:

Vezi Mireasa pentru fiul meu din 13 martie, partea de la ora 10:50. Nu stiu ce se intampla cu clipurile Mireasa pentru fiul meu de pe site, de ceva vreme se incarca foarte greu. Asteptati, dati refresh, pana la urma o sa mearga. Probabil e ceva probleme cu host-ul sau am eu probleme cu netul.
In emisiunea de dimineata Mireasa pentru fiul meu, Andreea a fost oarecum dezamagita de telefonul primit de la mama Edinei. Ea a declarat ca nu este vinovata pentru faptul ca Edina vrea sa plece acasa.



Deocamdata, nu mai avem nominalizari, pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu nu se mai poate vota nimic.Puteti sustine doar mamele si fetele prin sms.

Emisiunea de la ora 14:00 din 13 martie Mpfm. Se pare ca starea Edinei e din ce in ce mai rea. Edina a plans, a intervenit telefonic si doamna Florina, mama Edinei care a rugat-o sa ia o decizie in privinta ei. Eu chiar nu inteleg de ce este Edina asa. Cred ca are un motiv serios.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment