Friday, March 23, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 23 martie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 23 martie, vezi emisiunea de dimineata deocamdata. Tot am spus. Credeam ca dupa plecarea lui Catalin, conflictele se vor mai aplana. In schimb, baietii au tot felul de divergente de la curatenie si pana la altele. De multe ori ma gandesc ca asa este normal. Cand locuiesc diferite persoane sub acelasi acoperis, ies scantei. Sau nu?



Cine credeti ca este vinovat pentru conflictele din casa Mireasa pentru fiul meu?

Cu intarziere, emisiunea de la ora 14:00. Am fost foarte ocupata. Nu pierdeti finala de maine, se anunta subiecte interesante.




Articole similare:






2 comments:

  1. Hienele sunt vinovate de tot ce se intampla in casa ei ii provoaca mereu pe Adrian si d-na Marioara

    ReplyDelete
  2. Ma intreb, pentru a nu stiu a cata data: "Ce cauta si, ce urmaresc Doamna Marioara si Adrian in aceasta emisiune"?. Faceti ceva, va rugam ,pentru linistea noastra si pentru a ne mai putea uita, la emisiune!

    ReplyDelete