Saturday, March 31, 2012

Votati ca Tavi Npm 5 sa intre in competitia Mireasa pentru fiul meu

Labels:

Trebuie sa votati ca Tavi Npm 5 sa intre in competitia Mireasa pentru fiul meu. Tavi a intrat in casa Mpfm pentru Edina, pentru ca-si doreste sa formeze un cuplu cu ea. Edina isi doreste foarte mult ca ei sa iasa impreuna afara, insa Tavi a venit hotarat la Finala Mireasa pentru fiul meu din 31 martie pentru Edina. Tavi a venit insotit de doamna Lena si vor ramane in competitie timp de o saptamana.

Tavi, Nora pentru mama 5 si doamna Lena inca nu sunt concurenti cu drepturi depline. Ei vor sta timp de 1 saptamana in casa Mireasa pentru fiul meu. Insa, soarta lor poate fi decisa prin voturile telespectatorilor. Votati pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu daca doriti ca Tavi sa devina concurent cu drepturi depline. Ma refer la SITE-UL OFICIAL, unde o sa puteti vota pana sambata viitoare. Eu consider ca meritam sa mai avem inca un cuplu in casa Mireasa pentru fiul meu, chiar daca Edina doreste sa-si traiasca povestea de dragoste afara.
Vad ca inca nu s-a dat startul la voturile. Inca se pot vota fetele si mamele, pentru ca la sfarsitul finalei se vor face nominalizari.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment