Thursday, April 12, 2012

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 12 aprilie

Labels:

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 12 aprilie. Hehe, eu astept emisiunea de la 14:00, cand va avea loc concertul mult asteptat si mult discutat. Fetele si mamele au fost invitate in platou, in emisiunea de dimineata.
Si dupa cum stim ca se aproprie Sfintele Paste, si concurentii Mireasa pentru fiul meu se pregatesc pentru a le astepta cum trebuie. Nu am putut sa nu observ ca doamna Gabriela se tinea de mana cu Andrada. Oare de ce?
In rest, discutii despre modul in care se curatenie si bineinteles despre cumparaturi. Doamna Gabriela a propus sa mearga si mamele la cumparaturi, pentru a le da clasa fetelor. Fetele insa s-au amuzat pe acest lucru.



Este ziua de nastere a concurentei Mireasa pentru fiul meu, Andreea. La multi Ani, Andreea sa fii fericita, sanatoasa si toate dorintele sa ti se indeplineasca! Andreea a primit foarte multe cadouri, chiar si Imre i-a oferit un buchet cu 21 de trandafiri albi. Am vazut imagini cu concurentii Mireasa pentru fiul meu (o parte din ei) care s-au amuzat pe seama doamnei Lucica si a lui Catalin. Si invers. Concertul, mai ales versurile Mireasa pentru fiul meu, au fost exceptionale. Felicitari Andrada, Adrian, Monica, Ionut, Dragos, Alexandra, Imre, Andreea, Tavi.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment