Tuesday, April 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 aprilie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 aprilie, o emisiune plina de farse. Cel putin in cea matinala. Stim cu totii ca Ionut este unul dintre cei mai glumeti baieti din casa Mireasa pentru fiul meu. Si dupa cum ma asteptam, s-a tinut de farse. Se pare ca Ionut si Andreea au tinut sa-i faca o farsa Andradei la dus. Nu stiu ce parere are Monica despre toate acestea, dar se pare ca in ultima vreme, Ionut se intelege bine cu Andrada.


Revin cu imaginile de la ora 14:00 Mireasa pentru fiul meu. M-am amuzat copios la prima parte din emisiune. Concurentii Mireasa pentru fiul meu s-au distrat copios la ziua Biancai. Cu ocazia asta, o sa-i urez si eu La Multi Ani Bianca!Uite ca se poate, se pot distra impreuna frumos.


La cat mai multe imagini din acestea.




Articole similare:






1 comments:

  1. Sper sa intervina din nou CNA si sa va dea din nou amenda si sa va linistiti sa nu mai instigati concurentii la cearta (cum face d-na Mirela)si sa nu mai intrati cu bocancii in viata privata a concurentilor.RUSINE O EMISIUNE DE 2 LEI.

    ReplyDelete