Monday, April 9, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 9 aprilie online

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 9 aprilie online. Un Paste fericit pentru cei care sarbatoresc sarbatorile acum. Imre a vorbit cu doamna psiholog pentru ca are niste probleme in competitia Mireasa pentru fiul meu. Nemultumiri, as putea spune. Se pare ca Imre si Adrian au incercat sa-si micile divergente. Cei doi au vorbit impreuna cu doamna psiholog.
Imre considera ca Adrian ar trebui sa lase mai mult de la el pentru ca este mai mare.


Eu cred ca inevitabil se isca certuri pentru ca toti sunt firi diferite si locuiesc in aceeasi casa, casa Mireasa pentru fiul meu.

Emisiunea de la 14:00 din 9 aprilie Mireasa pentru fiul meu. Doamna Lucica, Catalin, Bianca, Monica si altii s-au certat pana cei din staff au inchis lavalierele. Cert este ca doamna Lucica nu a putut aduce dovezi ca Bianca a mai participat si la alte emisiuni si nici ca este o actrita.





Articole similare:






0 comments:

Post a Comment