Saturday, May 12, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 12 mai

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 12 mai. S-au prezentat povestile interpretate de concurentii Mireasa pentru fiul meu. In functie de preferintele telespectatorilor, se va vor desemna castigatorii excursiei in strainatate. Voturile telespectatorilor conteaza 2/3 si voturile mamelor 1/3. Eu am impresia ca din nou au votat subiectiv.
Mamele au acordat note scenetele concurentilor Mireasa pentru fiul meu.  Afla cate puncte au acordat mamele concurentilor Mireasa pentru fiul meu.
Doamna Lena -1 punct Andrada si Imre, 3 puncte Dragos si Alexandra, 4 puncte Andreea si Adrian.
Doamna Gabriela. - 1 Andreea si Adrian, 2 Edina si Tavi, 3 Andrada si Imre,4 puncte Ionut si Monica
Doamna Niculina - 1 punct Andreea si Adrian, 2 puncte Edina si Tavi, 3 Andrada si Imre, 4 puncte Dragos si Alexandra.
Doamna Aurica. - 1 punct Dragos si Alexandra, 2 Andreea si Adrian, 3 Ionut si Monica, 4 puncte Edina si Tavi.
Doamna Marioara - 1 punct Monica si Ionut, 2 puncte Dragos si Alexandra, 3 puncte Andrada si Imre, 4 Edina si Tavi.
Pe locul 1 in topul mamelor au fost Edina si Tavi, 2 Monica si Ionut, 3 Andrada si Imre, 4 Dragos si Alexandra si 5 Andreea cu Adrian.
Telespectatorii pot vota pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro, si pe Oficial Mireasa pentru fiul meu.
Urmeaza imaginile.
Partea a doua, emisiunea de la ora 17:00 din Gala Mireasa pentru fiul meu. Divergente intre dna Gabriela, Dragos, Adrian, dna Marioara. Se pare ca Monica si Ionut s-au certat si despartit. Imre si Tavi au ramas in continuare in casa Mireasa pentru fiul meu. Insa Imre a ramas singur pentru ca doamna Aurica a fost descalificata pentru problemele medicale aparute in familie. Insa ea trebuie sa fie prezenta in platou ori de cate ori este nevoie. Continuati sa votati pe site-ul oficial si dati Like concurentilor pe pagina oficiala Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment