Thursday, May 3, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 3 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 3 mai. Se pare ca emisiunea se apropie de scopul ei, emisiunea matrimoniala. Fetele au avut o discutie despre cum ar trebui sa fie relatia dintre nurori si soacre.Daca Andrada crede ca totusi conteaza ca soacra sa te placa, Monica considera ca nu este un capat de lume daca nu te place soacra. Eu cred ca intr-o mica masura, conteaza sa ai o relatie macar bunicica cu soacra. In rest, se pare ca harnicia doamnei Gabriela cu spalatul vaselor, le-a deranjat pe doamna Marioara si Lena. Sau ma rog, le-au perturbat somnul de dupa masa. Alte subiecte interesante nu au fost.
Avem si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la ora 14:00. Super rapid a aparut. Tin sa va spun ca lucrurile spectaculoase nu s-au intamplat.Vesnicele nemultumiri cu vase nespalate si alte cele. Andreea m-a amuzat teribil imitand o posibila viitoare concurenta Mpfm. Doamna Lena se vrea tapul ispasitor din competitie. Bineinteles, singura a ales sa "duca crucea". The end pe azi, nimic altceva nu mi-a starnit interesul. Tot mai sper ca vor intra concurenti noi in casa Mireasa pentru fiul meu. Tu ce parere ai despre aceasta editie?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment