Tuesday, May 8, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 8 mai

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 8 mai. Emisiunea de la ora 10:50 i-a avut ca protagonisti pe doamna Gabriela, Niculina, Dragos, Alexandra, Ionut si Monica. S-a discutat pe marginea fostului conflict dintre Andrada, doamna Marioara si Adrian. Se pare ca doamna Gabriela a fost afectata de starea Andradei si i-a parut rau de ea ca de propriul copil. Se pare ca in momentul de fata, intre Andrada si doamna Marioara nu mai exista deloc comunicare, si se evita in casa Mireasa pentru fiul meu. Mi-a placut cum Dragos a incercat sa-si inveseleasca mama, asa copil da. Probabil mai multe se vor. discuta in emisiunea de la ora 14:00. Ma refer la acest subiect. Nu stiu de ce toti spun ca mai este putin, probabil se termina emisiunea. Desi sunt voci care spun ca Mpfm va tine pana in august, tocmai de aceea s-a organizat casting-ul nou. Chiar nu stiu ce sa spun despre acest subiect.

Avem si emisiunea de la 14:00, unde din nou au existat discutii in contradictoriu. Edina a fost lovita de un cal, la o activitate si are o vanataie pe picior.
Maine se anunta momente artistice cu ocazia Zilei Europei. Ramane sa vedem ce ne-au pregatit concurentii Mireasa pentru fiul meu.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment