Sunday, May 13, 2012

Unde se voteaza concurentii Mireasa pentru fiul meu pe oficial

Labels:

Unde se voteaza concurentii Mireasa pentru fiul meu pe oficial. Am mai zis-o cred, dar o mai spun din nou. Eu mai jos am facut un SONDAJ NEOFICIAL, sa vad cum voteaza lumea. Dar voturile care conteaza pentru concurentii Mireasa pentru fiul meu, sunt cele de pe site-urile oficiale. O sa vorbesc despre fiecare in parte.
Cum votati concurentii Mireasa pentru fiul meu pe Facebook. Trebuie sa dati Like numelor concurentilor de pe wall-ul paginii oficiale de Facebook Mireasa pentru fiul meu. Adica:
In plus, puteti vota o data pe zi pe voteazamireasapentrufiulmeu.ro, care este site-ul OFICIAL. Doar voturile de aici conteaza.
Concurentii Mireasa pentru fiul meu se pot vota pana sambata viitoare, 19 mai.




Articole similare:






1 comments:

  1. Ma bucur ca Octavian si mama sa au ramas in concurs, dar nu as dori sa faca un cuplu cu Edina. M-as bucura ca Octavian si Andrada sa faca un cuplu in aceasta competitie. Eu cred ca Andrada merita sa ramana in tabloul final al acstei competitii.

    ReplyDelete