Saturday, June 30, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 30 iunie

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 30 iunie
 Marian, fost concurent Nora pentru mama 3 a intrat in casa Mireasa pentru fiul meu timp de 1 saptamana pentru Andreea. A spus ca doreste sa retraiasca emotiile acestui concurs si sa o cucereasa pe Andreea cu "frumusetea lui". Cred ca se referea la cea fizica. Alte subiecte importante nu au fost. Mama lui Imre, doamna Aurica a intervenit telefonic nemultumita ca nu a primit salariul pentru lunile in care a stat in casa Mireasa pentru fiul meu. Urmeaza imaginile.

Avem si castigatorii croazierei in Turcia.
Concurentii Mireasa pentru fiul meu care pleaca in croaziera sunt Adrian, Edina, Ionut si Andrada. Distractie placuta.




Articole similare:






1 comments:

  1. normal ar fi fost sa intre Catalin pentru Andrada
    nu pentru prefacuta de Andreea marian

    ReplyDelete